Tiedote kehitysryhmätoiminnasta 2017

Vuonna 2015 alkanut Kehitysryhmätoiminta jatkuu myös 2017. Toiminnan päätarkoituksena on edelleen tarjota lahjakkaille ja motivoituneille nuorille lupauksille laadukasta valmennusta sekä harjoituksissa että kilpailuissa. Yhteistyö Latvialaisen huippuvalmentajan Klavs Lisovskisin sekä Tallinnassa sijaitseva harjoituskeskus Spot of Tallinnin kanssa jatkuu.

Vuonna 2017 kehitysryhmä koostuu vuonna 2016 mukana olleista ja edelleen jatkavista junioreista. Uusia ajajia otetaan mukaan haastajaryhmän kautta. Kaikki haastajaryhmästä kiinnostuneet, myös 2016 mukana olleet ajajat täyttävät hakemuksen kautta 2017 varten.

Haastajaryhmään on avoin haku kevään ajan. Valmentaja valitsee haastajiin hyväksytyt ajajat sekä haastajista varsinaiseen kehitysryhmään nousevat ajajat.

Ryhmien tarjoaman valmennuksen kustannukset hoidetaan ryhmän tukivaroille ja se on ajajille maksutonta. Kuluja tulee matkoista harjoitusleireille sekä kisoihin. Kehitysryhmäläiset saavat ryhmän ajopaidan, haastajat voivat ostaa sen itselleen omakustannushintaan.

Kehitysryhmän tukijoina jatkavat Cycleurope Oy sekä yksityinen sijoittaja. Tuki käytetään kehitysryhmäläisten kisamatkakulujen korvauksiin sekä valmennus- ja ajopaitakuluihin. Tukea ryhmän toimintaan on 2016 tapaan 13.000 euroa.

Liitteenä kirje haastajaryhmästä kiinnostuneille sekä hakemuslomake. Täytetty lomake tulee lähettää Ville Varikselle 13.4.2017 mennessä osoitteeseen vilvaris (at) gmail.com

Lisätietoja antaa Katariina Laakkonen, 050 4485437 ja klaakkonen( at) Hotmail.com

Kirje haastajaryhmään haluaville ja heidän vanhemmilleen 2017

Hakemuslomake-haastajaryhmään-kaudelle 2017